BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, August 23, 2010

Majlis Berbuka Puasa







Bulan Ramadhan kembali lagi dan seperti tahun2 lepas majlis berbuka puasa wajib diadakan. Namun tahun ini majlis diadakan di rumah Pn Guru Besar. Terima kasih Pn Rukiah yang sudi mengizinkan kami berbuka puasa di perkarangan rumah beliau. Majlis dimulakan dengan bacaan yassin dan doa selamat, berbuka, solat maghrib dan kembali menjamu selera. 98% kakitangan sekolah hadir memeriahkan majlis termasuklah kakitangan bukan Islam.
Antara menu utama pada malam itu:
1. Kambing Golek
2. Ayam Golek Warisan
3. Ikan Dowry
4. Sotong Goreng Celup Tepung
5. Udang Masak Lemak Pegaga
6. Sayur Campur
7. Pelbagai Kuih-muih
8. Buah-buahan
9. Dadih dan karamel
10.Air kordial, teh tarik, air tin, air mineral, air basuh tangan
Terima kasih tidak terhingga kepada Warisan Baiduri Katering yang diterajui oleh Pn. Azizah yang menyediakan masakan yang sedap, lazat, berkualiti,bersih dan semestinya halal. Jutaan penghargaan juga kerana menyumbang seekor kambing untuk digolek serta kerusi meja beserta alasnya.

Tuesday, August 3, 2010

Pertandingan Badminton KKGK






USJ 23 digemparkan dengan kemeriahan pertandingan badminton anjuran kelab guru SKSS19 SJ pada 31 Julai yang lalu. Pertandingan yang objektif utamanya untuk memupuk kemesraan dikalangan warga SKSS19 SJ ini turut menarik minat YDP PIBG dan AJK PIBG untuk turut sama bersaing merebut gelaran pemain badminton terhebat SS19 SJ.