BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, April 12, 2010

Bowling Fiesta & Birthday Party



Pesta Boling dan Sambutan Hari Lahir telah diadakan dengan cemerlangnya di Megalane dan KFC Sunway Pyramid. Jika sebelum ini hanya murid sahaja yang bermain pada setiap Selasa, kini giliran para Guru, PPM dan Ibu Bapa menunjukkan bakat dan skil luarbiasa.

Friday, April 9, 2010

Letih berenang






Seperti kebiasaan setiap Rabu kami akan berenang di kolam renang Kompleks 3k Subang Jaya dan seperti biasa kami akan sangat letih, lesu, tidak bermaya dan sangat lapar. Oleh itu kami telah merancang untuk berpiknik di sebelah kolam renang untuk memenuhi permintaan dari perut kami.
Dalam keseronokan menjamu selera, seorang pelajar (Ain) telah tersepit kaki kanannya sewaktu leka bermain. Namun dengan bantuan dan kecekapan guru pelatih (Cik Khairil)telah berjaya menyelamatkan kaki Ain dan alat permainan tersebut daripada dipotong, jika ada sesiapa yang menghidap kencing manis dan kakinya bakal dipotong bolehlah berjumpa Cik Khairil.

Tuesday, April 6, 2010

Kitar Semula




Alhamdulillah kempen kesedaran kitar semula yang baru berlangsung selama 3 bulan telah menampakkan hasil yang menakjubkan. Bukan wang ringgit yang dimaksudkan, tetapi kesedaran dalam diri murid untuk sama2 menjaga planet bumi kita ini dengan mengitar semula bahan2 terbuang. Bahan kitar semula yang dikumpulkan berjaya memuat penuhkan satu lori dan dijual bersama dengan lorinya sekali.

Pesta boling & sambutan birthday


Sunway Pyramid bakal digegarkan oleh pelajar kami pada 12 April kelak. Terima kasih dan sanjungan tidak terhingga kepada Pn Anariza yang berusaha keras untuk merealisasikan projek mega ini.