BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, March 26, 2010

cikgu kurang ajar







Inilah contoh cikgu yang kurang ajar, tidak mengajar, meninggalkan murid2 di kelas, membiarkan rakan guru merelief kelas beliau dan bersuka ria di tengah panas terik matahari, bermain-main dengan minyak hitam bas Rapid Kl. Menyiapkan trek 100 dan 200 meter untuk hari sukan sekolah kelak bukanlah tugas mudah dan tidak pernah diajar oleh mana2 pensyarah maktab sewaktu bergelar guru pelatih. Ini semua pengorbanan seorang guru demi memastikan anak murid dapat berlari dengan selesa kelak. Setiap tahun kami melakukan tugas ini dan rasanya belum pernah kedengaran di cuping telinga samada cuping kanan atau kiri ucapan terima kasih daripada insan bergelar anak murid. Kurang ajarkah guru-guru ini?

Monday, March 15, 2010

Lacing animal





Kacang jer buat lacing model animal ni bagi kita tapi bukan semudah bagi itu bagi sesetengah murid kami. sebenarnya ini sebahagian dari terapi tangan terutamanya anggota jari. Setelah sekian lama menggunakan alat ini jari murid kami makin lembut dan mampu melakukan pergerakan atau xtvt yang memerlukan kehalusan, kesenian dan tumpuan yang tinggi. Maafkan saya jika ada haiwan di luar sana yang diikat dan diperlakukan sebegini oleh pelajar saya.

Thursday, March 11, 2010

Tiket ke Neraka


11/03/2010 menyaksikan pejabat sekolah kami dipecah masuk dan banyak sekali barang berharga telah dilarikan bersama sekeping tiket ke neraka oleh En. Pencuri. Sekadar sekeping gambar dipamerkan agar tidak mengganggu siasatan pihak Polis Di Raja Malaysia.
Pesanan kepada En. Pencuri agar memanfaatkan barang yang diambil tanpa izin, jagalah elok2 dan bawalah bersama anda ke akhirat kelak.

Saturday, March 6, 2010

Swimming







Sudah bertahun lamanya murid2 kami belajar berenang dan kini masih meneruskan tradisi lama berenang. Instructor terlatih di upah mengajar anak murid kami menguasai teknik renangan yang betul.

Tuesday, March 2, 2010

Boling at Pyramid Megalane






Kali ke 3 untuk tahun ini kami meneruskan latihan boling di pyramid Megalane. Permainan anak murid kami juga makin mantap dan menggerunkan apatah lagi berlatih bersama skuad Malaysia yang dibarisi Shalin Zulkifli, Lisa Wong dan ramai lagi. Skuad kami diberi tunjuk ajar oleh Pn Michelle Wong bekas atlet boling kebangsaan suatu ketika dulu yang mengharumkan nama negara di persada boling antarabangsa. Terima Kasih Pn Michelle Wong.