BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, October 12, 2009

Bakat luarbiasa




Barangkali anda perasan ini adalah kali kedua gambar murid ini menghiasi blog ini. Hati ini sebenarnya tidak berkeinginan untuk menyerlahkan murid ini untuk kali kedua tetapi setelah dibasuh berkali-kali oleh murid ini maka terpaksalah dipostingkan juga gambarnya.
Nur Farhana adalah murid kami yang paling rajin, aktif dan mempunyai bakat luarbiasa dalam kerja-kerja membasuh. Segala yang terlintas di depan mata takkan terlepas dari basuhan berkualiti Nur Farhana. Sinki ini sebenarnya telah mengalami basuhan yang ke 2318988 kali dan mengalami hakisan sebanyak 0.576mm dari ketebalan asal. sabun basuh, bekas sabun basuh, tempat basuh tangan, mesin basuh, tukang basuh dan kami guru2 dan ppm telah serik dibasuh oleh murid luarbiasa ini.

Friday, October 9, 2009

Pemilihan pemain futsal dan bola jaring daerah Petaling Perdana






8 Oktober 09 mencatat sejarah apabila para pemain futsal dan bola jaring daerah Petaling Perdana berkumpul beramai-ramai di sekolah kami untuk menunjukkan bakat dan skil terhebat mereka di hadapan panel pemilih profesional yang bakal menempatkan mereka sebagai pemain futsal dan bola jaring daerah yang bakal membawa cabaran dan menggegarkan jaring pasukan daerah lain kelak. Sesi pemilihan sedikit tercalar dek kerana hujan yang turun pada awal pagi namun tentu ada rahmat di sebaliknya yang kekal sebagai rahsia Tuhan. Hujan yang turun memaksa para guru, pengurus pasukan dan pegawai mengadakan mesyuarat merancang strategi pasukan daerah yang pastinya bakal menggetarkan pasukan lawan.
Suatu kejutan besar apabila diteliti sekeping gambar yang secara tidak sengaja diambil, mengandungi gambar jurulatih pasukan Liverpool iaitu Rafael Benitez. Mungkin akibat perselisihan faham dengan George Gillete dan Tom Hicks membawa Benitez ke sini. Mungkin mencari pemain baru untuk digandingkan dengan Fernando Torres atau ingin merebut jawatan sebagai jurulatih pasukan futsal daerah Petaling Perdana.

Wednesday, October 7, 2009

Workshop: Enhancing sensory Integration Strategies at Home and School



Speaker: Mdm. Teo Lee Fun
Date : 24 Oct 2009 (saturday)
Time : 2pm to 4pm
Venue : Subang Jaya Assembly
5 Jalan SS13/3C,47500 Subang Jaya.

Who should attend: Parents, caregivers and teachers of children with speacial needs.

About the speaker
Mdm. Teo Lee Fun is an Occupational Therapist trained in New Zealand and has worked more than 30 years in this field. She is SIPT (Sensory Integration Praxis Test) certified with the University of Southern California (USC/WPS). She has also attend professional training in areas such as Sensory Integration, NDT,MORE approach, Samonas and Therapheutic Listening. She has speacial interest working with children with learning difficulties and sensory integrative dysfunction. She has conducted numerous seminars, lectures and workshops for parents, teachers and others involved with speacial children with speacial needs.

Tel No: 603-56347706 / Mobile No: 016-2633258 (Ms irene Kee).

Tuesday, October 6, 2009

Qi Qong dan Taichi





LADAP minggu lepas memang best. Kami diajar Qi Qong dan Taichi oleh Master Abdul Rahman. Qi Qong memang terbukti baik untuk kesihatan luaran mahupun dalaman badan kita. Pelajar terbaik Chiqong yang merupakan anak murid kesayangan Master Abdul Rahman (En Azley) dikatakan adalah kelahiran semula Taichi Master sewaktu era Dinasti Ming di Tanah Besar China. Seorang pakar Kung Fu dan salah seorang arkitek dalam pembinaan Tembok Besar China.

Kem 1 Malaysia





Kem 1 Malaysia bakal diadakan di sekolah kita pada 27-30 Oktober 2009.Program ini anjuran Jabatan Pelajaran Selangor dan Pusat Kokurikulum Negeri dan dikelolakan oleh cikgu2 kita yang sangat hebat terutamanya cikgu Azley Suhairey Ahmad Suhaimi. Kelihatan dalam gambar guru-guru sedang khusyuk bermesyuarat hingga terlupa makan minum dan anak bini di rumah bagi mempastikan kejayaan kem 1 Malaysia ilham perdana Menteri kita serta meminimumkan permasalahan dan kesulitan semasa program berjalan kelak. Semoga berjaya.